سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حکمت را از هرکس که آن را برایت آورد بگیر و به آنچه می گوید بنگر و نه آنکه می گوید . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

خبرنگار «توهم» گزارش داد: ممنوعیت اجرای کنسرت گوگوش در «لاس‌وگاس» آمریکا، به سوژه جدید شبکه‌های ماهواره‌ای اپوزیسیون جمهوری اسلامی تبدیل شده است.
بنا بر این گزارش، فائقه آتشین، مشهور به گوگوش که به دلیل قرارداد با یک شرکت تجاری آمریکایی، از اجرای کنسرت شخصی در شهر «لاس‌وگاس» آمریکا منع شده است، به شدت از این اقدام آمریکا انتقاد کرد.
وی در حالی که به شدت خشمگین بود، گفت که جمهوری اسلامی سالها او را از آواز خواندن منع کرده بود و اکنون نیز آمریکا مانع شده است و مردم را از شرکت در کنسرت‌هایش محروم می‌کند.
گوگوش در حالی که گریه می‌کرد، ادامه داد: در کنسرت مذکور همراه با پرچم سه‌رنگ به نشانه اعتراض به آمریکا و جمهوری اسلامی، در جایگاه تماشاگران حاضر خواهم شد.
شب گذشته یکی از شبکه‌های فارسی‌زبان لوس‌آنجلسی که طی یک سال اخیر شریک و همکار کنسرت‌های او بوده، با موضعگیری علیه گوگوش، فعالیت‌های یک سال اخیر او و نیز ارقام بالای دریافت‌شده را اعلام کرد.
گفتنی است، گوگوش که در دوره دوم ریاست‌جمهوری خاتمی و با تأیید دولت از ایران خارج شد، در این مدت، حدود شش میلیون دلار از طریق کنسرت‌هایش درآمد به دست آورد. این در حالی است که کنسرت اخیر وی که قرار بود، در 25 دسامبر در لاس‌وگاس آمریکا انجام شود، با شکایت شرکت «نیدرلند گروپ» که با وی قرارداد بسته است، توسط دادگاهی در آمریکا در 15 دسامبر لغو شد.
فائقه آتشین که پس از ورود به آمریکا ضمن تحقیر خوانندگان لوس آنجلسی اعلام کرد که «من مانند شما در پوست گوسفند از ایران فرار نکردم و به صورت قانونی از ایران خارج شدم».
گفتنی است، وی در دهه شصت و اوایل دهه هفتاد، همکاری‌های نزدیکی با یکی از نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی داشته و عامل اصلی نفوذ این نهاد امنیتی در باند «زنده‌دل» بود که به مجازات تعدادی از چهره‌های اصلی این باند منجر شد.


 نوشته شده توسط سجاد در پنج شنبه 85/4/29 و ساعت 12:45 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

توهم حزب الله
سجاد
تست

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 21502
فهرست موضوعی یادداشت ها
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه