سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چون دنیا به کسى روى آرد ، نیکوییهاى دیگران را بدو به عاریت سپارد ، و چون بدو پشت نماید ، خوبیهاى او را برباید . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 19

نیروهای حزب‌الله در منطقه جنوب لبنان، سرگرم کارزاری بی‌سابقه در تاریخ جنگ‌های اعراب و اسرائیل هستند و متأسفانه کم‌کاری و بی‌مسئولیتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی در انعکاس مقاومت بی‌نظیر حزب‌الله، آزاردهنده است.

یک کارشناس ارشد ارتباطات با اعلام این مطلب به خبرنگار «بازتاب» گفت: اکنون آتش هواپیما، بالگرد، توپخانه، تانک، نفربر، خمپاره و تیربار همه در اختیار یک طرف جبهه است و رزم‌آوران حزب‌الله، تنها با آتش سلاح‌های سبک در مقابل این هجمه از آتش مقاومت می‌کنند. زمینگیر کردن ارتش اسرائیل و وارد آوردن تلفات بالا به آن در یک جنگ نابرابر، عظمت این حماسه را نشان می‌دهد، اما چه کسی این صحنه‌های جاودان را برای بشریت ثبت خواهد کرد؟

وی گفت: متأسفانه از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در جنوب لبنان خبری نیست و دریغ از ثبت یک صحنه یا ارائه گزارشی از فداکاری پاک‌ترین و مؤمن‌ترین رزمندگان اسلام.

این کارشناس افزود: البته باید از زنان و مردان خبرنگاری که از دیگر شبکه‌های تلویزیونی، نه به عنوان یک وظیفه انسانی، اسلامی که برای کار حرفه‌ای در جنوب لبنان در عرصه‌های خطرناک حاضر می‌شوند و صحنه‌هایی از عشق و فداکاری فرزندان تشیع و جنایتکاری دولت وحشت را به جهانیان نشان می‌دهند، تشکر کرد و جالب این‌که اکثر این خبرنگاران، زنان خبرنگار هستند.

وی گفت: اما در این شرایط دردناک، رفتار خبرنگار صداوسیما در بیروت نیز موجب خنده می‌شود، وی در بیروت در نقطه‌ای امن در حالی که لباس ضدگلوله به تن و کلاه محافظ به سر دارد، نشان داده می‌شود و گزارش سایر خبرگزاری‌ها را از رو می‌خواند و سپس تصاویری که دیگر تلویزیون‌های خبری جهان نشان داده‌اند، ارائه می‌کند و حتی در منطقه «ضاحیه» شهر بیروت که هر روز اسرائیل جنایت می‌آفریند، حاضر نمی‌شود.

اکنون باید پرسید، واقعا صداوسیما چقدر مردم را نادان فرض کرده و این‌گونه نمایش‌های تکراری و بی‌محتوا را از خود نشان می‌دهد؟

این کارشناس ارتباطات ادامه داد: این رویه، باز هم عملکرد خبرنگاران صداوسیما در جنگ عراق را یادآوری می‌کند که دور از تمام صحنه‌های درگیری و رنج‌های مردم مظلوم این کشور که آماج حملات ارتش آمریکا بودندف بر بالای بام یک ساختمان، به تکرار اخبار دیگر خبرگزاری‌ها می‌پرداختند.

وی افزود: واقعیت آن است که در وضعیت کنونی، به موازات نبرد نابرابر ارتش اسرائیل با حزب‌الله لبنان، نبرد نابرابر دیگری در عرصه رسانه و عملیات روانی در جریان است و متأسفانه رزمندگان این نبرد از صداوسیمای ایران، به رغم گذشت بیش از پانزده روز از آغاز جنگ، هنوز در جایگاه خویش مستقر نشده‌اند.

این کارشناس در پایان گفت: اگر در صداوسیما از خبرنگاران و تصویربرداران فداکار دوران دفاع مقدس، کسی نمانده یا آنان که مانده‌اند، فداکاری را کنار گذاشته و پا به سن شده‌اند، هستند جوانان فداکاری که حاضرند با آموزش محدودی خود را به جبهه‌های جنوب لبنان رسانده و با تلاش خود، برای صداوسیما هم کسب وجاهتی کنند، البته به شرطی که مسئولان صداوسیما در قبال این خون‌های پاک به ناحق ریخته فرزندان لبنان در دفاع از اسلام، احساس مسئولیتی داشته باشند.


 نوشته شده توسط سجاد در شنبه 85/5/7 و ساعت 3:30 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

توهم حزب الله
سجاد
تست

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 21471
فهرست موضوعی یادداشت ها
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه