سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانشمندان، پاکترین مردم در خلق و خوی وکم طمعترین آنان در خلقت و طبیعت اند .و مرکّب آنان برتر از خون شهیدان است [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 20

خبرنگار «بازتاب» در آخرین گزارش خود درخصوص نامزدهای انتخابات خبرگان، نام کاندیداهای احتمالی در هشت استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، سیستان‌وبلوچستان، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال‌وبختیاری و کهگیلویه‌وبویراحمد را اعلام کرد.
«بازتاب» پیش از این اسامی کاندیداهای احتمالی 122 استان دیگر را معرفی کرده بود.

بنا بر این گزارش، در استان خراسان رضوی آیات و حجج اسلام ابوالقاسم خزعلی، سیداحمد علم‌الهدی، عباس واعظ طبسی، علی‌اصغر معصومی و احتمالا محمدرضا فاکر در لیست جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز حضور دارند. آقایان حبیب‌الله مهمان‌نواز و سیدمحمود هاشمی شاهرودی نیز به ترتیب کاندیداهای این دو گروه برای استان‌های خراسان شمالی و خراسان جنوبی هستند.

در استان بوشهر، سیدهاشم حسینی بوشهری و در هرمزگان هم غلامعلی نعیم‌آبادی نامزد جامعتین برای خبرگان هستند.
این گزارش می‌افزاید: در استان سیستان‌وبلوچستان، مولوی محمد اسحاق مدنی، به عنوان کاندیدای اهل سنت و یکی از آقایان محمد سلیمانی و ابراهیم رئیسی، به عنوان نامزد شیعه جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مطرح هستند.

در کهگیلویه و بویراحمد هم کرامت‌الله حسینی، نامزد این دو گروه برای خبرگان خواهد بود.
پیش از این، آیت‌الله ابراهیم امینی، نایب رئیس مجلس خبرگان، نماینده استان چهارمحال و بختیاری بود، اما با افزایش احتمال کاندیداتوری وی از استان تهران، اکنون نام سیدرضا تقوی و محمدرضا ناصری برای معرفی به عنوان نامزد یک کرسی مجلس خبرگان از این استان مطرح شده است.


 نوشته شده توسط سجاد در یکشنبه 85/5/1 و ساعت 10:30 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

توهم حزب الله
سجاد
تست

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 13
مجموع بازدیدها: 21487
فهرست موضوعی یادداشت ها
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه