سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و روایت شده است که امام علیه السلام کمتر به منبر مى‏نشست که پیش از خطبه نگوید : ] مردم از خدا بترسید که هیچ انسانى بیهوده آفریده نگردیده تا به بازى پردازد ، و او را وا ننهاده‏اند تا خود را سرگرم بى‏فایدت سازد ، و دنیایى که خود را در دیده او زیبا داشته جایگزین آخرتى نشود که آن را زشت انگاشته ، و فریفته‏اى که از دنیا به بالاترین مقصود نایل گردیده چون کسى نیست که از آخرت به کمترین نصیب رسیده . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 31

رئیس ستاد ارتش اسرائیل مدعی است اسرائیل 13 جسد نیروهای حزب‌الله را در جریان درگیری با سربازان این رژیم در خاک لبنان، در اختیار دارد و از 12 جولای تاکنون 100 تن از آنها را کشته است.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژنرال «دان هالوتز» به خبرنگاران گفت حدود 100 نیروی حزب‌الله از همه درجه‌ها کشته شده‌اند.

وی افزود: «ما اسامی افرادی که می‌شناسیم را اعلام نمی‌کنیم. ما این امر را به عهده خودشان می‌گذاریم، این اسامی تاکنون فاش نشده است».
وی افزود: «در جریان درگیری روز گذشته (پنج‌شنبه) حدود 13 مبارز کشته شدند. ما اکنون در حال تصمیم‌گیری هستیم که با آنها چه کنیم».

این در حالی است که حزب‌الله اعلام کرده که دو تن از مبارزانش به شهادت رسیده‌اند.
یک سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: «ما اجساد مبارزان حزب‌الله را در اختیار داریم».

هالوتز تاکید کرد: «همانطور که می‌دانید، ما از اجساد بهره‌برداری نمی‌کنیم آنگونه که حزب‌الله به این کار عادت دارد. ما کسانی را که از اجساد مانند پول در مبادلات استفاده می‌کنند، دوست نداریم».

وی درباره بمباران راه‌های ارتباطی توسط اسرائیل که برای انتقال کمک‌های انسان‌دوستانه استفاده می‌شد، گفت: «پس از درخواست‌ها و اطلاعات درباره کمبودهای بسیار، ما یک کریدور را به منظور انتقال کمک‌‌های انسان‌دوستانه به لبنان باز کردیم.»

هالوتز تصریح کرد: «هر کشوری که خواستار ارسال اینگونه کمک‌ها است، می‌تواند این کار را با هماهنگی اسرائیل انجام دهد.»


 نوشته شده توسط سجاد در شنبه 85/4/31 و ساعت 1:0 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

توهم حزب الله
سجاد
تست

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 7
مجموع بازدیدها: 21506
فهرست موضوعی یادداشت ها
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه