سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هیچ کینه توزی را دوستی نیست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

یکی از علمای برجسته شیعیان لبنان، در گفت‌وگو با خبرنگار «بازتاب» در بیروت اظهار داشت: در صورت هرگونه اقدام غرب علیه جمهوری اسلامی، گروه‌های مقاومت اسلامی، خاورمیانه را به ویتنامی تازه برای غرب تبدیل خواهند کرد.

این عالم شیعه افزود: گروه‌های مقاومت اسلامی به ویژه حزب‌الله، سپاه بدر و حماس، حمایت‌های معنوی و لطف ملت ایران را پس از انقلاب اسلامی، از یاد نبرده و با تمام توان خود، برای جبران حق بزرگی که امام خمینی(ره) و ملت ایران بر نهضت مقاومت اسلامی در جهان دارند، خواهند کوشید.

این شخصیت لبنانی تأکید کرد: همان‌گونه که سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، پس از بوسیدن دست رهبر انقلاب اظهار کرد: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر شیعیان جهان تلقی می‌شود و مبارزان لبنانی در کنار برادران ایرانی، آماده اطاعت و دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: البته رابطه مجاهدین عراقی، به ویژه برادران سپاه بدر ـ که سال‌ها در دامن انقلاب اسلامی پرورش یافته‌اند ـ با ایران نزدیک‌تر بوده و قطعا، آمریکا و اروپا ـ که حدود دویست هزار نیروی نظامی در عراق دارند ـ آگاهند که هرگونه تهدید و اقدام علیه ایران، عراق را به مثلث برمودای اشغالگران تبدیل خواهد ساخت.

این عالم اسلامی افزود: حماس نیز که امروز به لطف خدا و در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توانست به موفقیت خیره‌کننده‌ای دست یابد و تحقق اندیشه‌های امام خمینی(ره) را درباره پیروزی مقاومت مردمی در فلسطین نمایش دهد، در بهترین شرایط برای جبران 27 سال حمایت بی‌شایبه ملت ایران است و با شناخت نزدیکی که از برادرمان «خالد مشعل» و رابطه عمیق و ده‌ها ساله او با رهبری و مسئولان ارشد جمهوری اسلامی داریم، حماس در این شرایط، عامل مؤثری برای کمک به ایران خواهد بود.


 نوشته شده توسط سجاد در پنج شنبه 85/4/29 و ساعت 12:52 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

توهم حزب الله
سجاد
تست

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 21501
فهرست موضوعی یادداشت ها
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه